Sähköverkot

MCMK HF Easy™ EMC 1 kV - Uuden sukupolven voimakaapeli

15.3.2023

Viime vuoden menestyjän seuraaja

Vuonna 2022 lanseerattiin Nexansin AMCMK HF Easy ensimmäisenä uuden sukupolven voimakaapelina. Nyt valikoimaa täydennetään seuraavalla kaapelilla - MCMK HF Easy EMC 1 kV. Kohderyhmä on toivonut uutta 1 kV-kaapelia ja siksi olemme varmoja, että sitä tullaan arvostamaan. Uskallamme jopa sanoa, että asentajat tulevat rakastamaan sitä. Yllä olevan videon omistamme kaikille teille kentällä, jotka yhdessä kanssamme sähköistätte tulevaisuutta . 2000-luvun alussa Nexansin nykyiset 1 kV-kaapelit vaihtuivat PVC:stä Halogeenivapaiksi. Muutos joka valitettavasti johti siihen, että kaapeleista tuli jäykempiä ja niiden työstäminen oli raskaampaa. Nexans on kehittänyt notkeamman halogeenivapaan materiaalin kaapeliin, jotta pystyisimme vastaamaan asiakkaiden vaatimuksiin notkeammasta ja asennusystävällisestä 1 kV-kaapelista. Kaapelilla on huomattavasti paremmat ominaisuudet joustavuuden ja puukolla kuorimisen suhteen.

Sankarin päällivaippa

Tällä uuden sukupolven voimakaapelilla on monia etuja. Kun kaapelointi sujuu nopeammin niin edellytykset paremmalle kannattavuudelle kasvaa loppupäässä. Lisäksi se on kestävyysnäkökulmasta selkeä parannus ergonomiaan. MCMK HF EASY EMC on selkeästi helpommin työstettävissä oleva 1 kV-kaapeli. Ainutlaatuisen vaippamateriaalin ansiosta kaapelia on helppo kuoria puukolla ja se parantaa joustavuutta joka nopeuttaa kaapelin asentamista. Kaapelia käytetään säännöllisesti teollisuudessa sekä syöttökaapelina voimalaitteissa.

MCMK HF Easy™ EMC 1 kV kaapelin edut

• Helppo taivuttaa ja työstää
  • Helppo kuoria ja leikata
  • Kuorintalanka helpottaa vaipan poistamista
  • Edistää turvallisempaa työympäristöä
  • Lifemark™ -kierrätysmerkintä
  • Valmistettu Grimsåsissa
FXQJ_Easy_EMC_1_kV

"Tehtävämme on tehdä sähköasentajan arjesta helpompaa.  Kun meiltä toivottiin notkeampaa ja helpommin käseteltävää voimakaapelia, meille oli itsestäänselvyys aloittaa tuotekehitys Nexansin laboratoriossa."
- Aron Andersson, tuotepäällikkö Infra Nexans Sweden